Garancijska izjava
Politika garancijskih zahtevkov
Potrošniška jamstva
Prosimo, da natančno preberete ta pravilnik.
Namen pravilnika o garancijskih zahtevkih FEYDOM je zagotoviti, da so vsi zahtevki, izdani za izdelke, ki spadajo v garancijsko obdobje, pravilno ovrednoteni in obravnavani. Ta pravilnik je zasnovan tako, da vodi vse poslovne partnerje in končne kupce v tem procesu.
FEYDOM se zavezuje, da se bo hitro odzval na vse morebitne zahtevke in da bo obravnaval vse težave, ki se lahko pojavijo med proizvodnim procesom. Vse sedežne garniture FEYDOM imajo zakonsko predpisano garancijo in garancijo proizvajalca.
Naše garancije so zasnovane tako, da zagotavljajo, da proizvajalec odpravi vse proizvodne napake, ki se lahko opazijo v garancijski dobi vašega kavča, da zagotovimo, da prejmete izdelek, ki je bil prvotno opisan. Garancije ne zajemajo redne obrabe, do katere lahko pride pri splošni ali intenzivni uporabi kavča.
Če želite zahtevati servis v okviru garancije proizvajalca, sledite navodilom, ki so navedena spodaj.
Splošne informacije o garanciji in izjeme
Za zahtevo po servisu/poškodbi v okviru te garancije se mora kupec obrniti na prodajalca, pri katerem je izdelek kupil. Zahtevi je potrebno priložiti nakupni dokument (račun), iz katerega so jasno razvidni naziv prodajalca, datum nakupa in podatki o izdelku. V okviru te garancije je mogoče pridobiti servis, če ima kupljeni izdelek napako, ki jo je mogoče pripisati proizvajalcu. Proizvajalec ne nudi nobenih drugih jamstev razen tistih, navedenih v tem dokumentu, vaše zakonske pravice v skladu z ustreznimi obveznimi pravnimi predpisi niso prizadete in jih lahko nemoteno uveljavljate.
FEYDOM sedežne garniture imajo zelo natančna navodila za uporabo, vzdrževanje in čiščenje. Pri čiščenju, sestavljanju ali vzdrževanju sedežne garniture morate prebrati in upoštevati ta navodila, da se izognete razveljavitvi garancije, saj garancija ne krije škode, ki je nastala zaradi nepravilne nege ali uporabe. Uporaba kakršnih koli poprodajnih izdelkov za nego ali čiščenje, ki jih FEYDOM izrecno ne odobri, izniči našo garancijo in prenese dolžnost skrbnega ravnanja in stroškov popravil na dobavitelja čistil.
Za garancijo proizvajalca veljajo naslednji pogoji:
-
- Vse garancije so neprenosljive.
- Garancija ne zajema nobenega blaga, ki se prodaja kot tovarniška sekundarna zaloga, del razprodaje, razstavni modeli ali v kateremkoli primeru, če je kupljeno blago vključevalo napako, na katero je bila stranka opozorjena pred nakupom blaga.
- Garancija ne zajema blaga, ki so ga s prvotne lokacije dostave premestili prevozniki, ki jih FEYDOM ni odobril, ali je premestitev povzročila škodo zaradi neustreznega pakiranja in transporta.
- Garancije ne zajemajo sedežnih garnitur, ki so bile uporabljene komercialno ali s strani tretjih oseb. Komercialna uporaba sedežnih garnitur ali uporaba sedežnih garnitur tretjih oseb vključuje (vendar ni omejena na):
– Styling in fotografiranje
– Notranja oprema ali oblikovanje nepremičnin
– V počitniškem najemu, kot je Airbnb najem in podobno
– V poslovnih prostorih, kot je pisarna ali čakalnica
– Kakršna koli druga nestanovanjska uporaba
Za garancijo proizvajalca veljajo naslednje izjeme:
- Izdelki, ki so bili napačno uporabljeni ali zlorabljeni in izpostavljeni neobičajnim pogojem, ki bi lahko poškodovali kavč s strani stranke, niso zajeti v garanciji proizvajalca, prav tako napake ali okvare, ki so posledica malomarnosti, napačne uporabe, višje sile ali naključne škode stranke. To vključuje, vendar ni omejeno na primere, ko:
- Izdelek je bil uporabljen na neobičajen način ali je bil predmet ekstremne uporabe.
- Izdelek, ki je bil nepravilno shranjen ali sestavljen in/ali poškodba zaradi nepravilnega transporta ali rokovanja z izdelkom.
- Izdelek je bil zlorabljen, nepravilno uporabljen, padel, zmečkan ali udarjen s katero koli trdo površino.
- Izdelek je bil potiskan, vlečen ali premikan po površinah, ne da bi tla predhodno zaščitili z nanosom zaščitne plasti klobučevine na noge, in posledica te poškodbe tal ali okvirja izdelka (ali zlomljenih nog) ni zajeta pod kakršno koli garancijo.
- Na izdelku je vidna več kot “normalna” obraba.
- Izdelek je na posameznem delu prestal čezmerno obremenitev.
- Izdelek je bil uporabljen na prostem.
- Izdelek je bil izpostavljen ekstremni vročini ali mrazu.
- Izdelek ni bil pravilno vzdrževan ali uporabljen. To vključuje (vendar ni omejeno na):
-
- izpostavljenost vodi.
- izpostavljenost kakršni koli vlagi.
- izpostavljenost neposredni sončni svetlobi.
- izpostavljenost ekstremni vročini, močni svetlobi, kot so svetilke, in zraku z visoko vsebnostjo soli.
- izpostavljenost razlitjem snovi, kot so kemikalije, kisline, topila, barvila, drugi jedki materiali, črnilo, barva ali telesne tekočine, ličila, umetna porjavelost, abrazivna čistila ali poprodajna čistila za tkanine.
- uporaba izdelkov za čiščenje ali nego, ki niso izdelki, ki jih posebej priporoča FEYDOM.
- Poškodbe, ki jih povzročijo živali, opekline, ureznine ali druge oblike nepravilne uporabe s strani stranke.
- Reklamacije izdelkov, ki nimajo identifikacijske kode (serijske številke) in nakupnega dokumenta.
- Mehčanje blazin z dolgotrajno redno uporabo. (To ne pomeni zmanjšanja trajnosti zaradi proizvodnih napak ali napak v materialih).
- Rahlo odstopanje v odtenkih lesenih nog v modelih sedežnih garnitur, v katere so vključene.
- Majhne razlike v barvnem odtenku blaga. To je naraven pojav in se mu na nekaterih tkaninah ni mogoče izogniti. Podlaga je lahko enotna, lahko pa se razlikuje v odtenku, odvisno od izbranega blaga.
- Raztezanje blaga ali zrahljanje prevlek. To je naravni pojav pri vseh tkaninah, še posebej naravnih in se mu lahko izognete tako, da ponovno napnete snemljive prevleke in jih nežno zgladite z roko.
- Poškodbe na tkanini ali prevlekah, ki jih povzročijo jedki materiali, kot so kisline, topila, barve, črnila, barve ali telesne tekočine ljudi ali živali.
- Nestabilnost izdelka zaradi postavitve na neravna tla.
- Gubanje tkanine. To se lahko zgodi zaradi embalaže, ki se uporablja za zaščito naših izdelkov med transportom. Tkanina se bo z redno uporabo vrnila v prvotno stanje.
- Drobne ohlapne tkalske niti, ki nastanejo v procesu tkanja, ker so niti podlage izpostavljene velikim mehanskim obremenitvam, da je podlaga močna in odporna proti obrabi. Te lahko preprosto odrežete in odstranite.
- Svetleči madeži, gube in piling. Te se pojavijo glede na sedežne navade uporabnika in so naravni rezultat redne uporabe.
- Poškodbe prevlek ali blaga zaradi neposredne izpostavljenosti sončni svetlobi in/ali virom toplote ter podobnim pogojem, ki povzročijo razbarvanje.
- Piling, ki je naraven pojav in ga ni mogoče popolnoma premagati, ne vpliva na kvaliteto izdelka in se lahko normalno odstrani.
- Poškodbe zaradi neposredne izpostavljenosti sončni svetlobi in/ali virom toplote ter podobnim pogojem, ki povzročijo razbarvanje.
- Zahtevki v zvezi s kakršnimi koli lastnostmi, ki so del ročno izdelanega izdelka/-ov, kot so rahle razlike v koraku šivov, tolerance pri poravnavi blazin, mere izdelka/-ov in vse druge manjše razlike, ki so posledica ročno izdelane narave proizvoda in/ali ročne tehnike zaposlenih ljudi.
- Zadeve, ki se razlagajo kot neskladnosti zaradi nepravilnih informacij, prejetih od prodajalca, ali malomarnosti s strani prodajalca.
- Nadomestilo za posredno ali posledično škodo (kot so običajne nevšečnosti in/ali izgubljeni čas, povezani s popravilom ali zamenjavo izdelkov) ali za popolno ali delno izgubo uporabe izdelka.
FEYDOM si pridržuje pravico, da zavrne odgovornost za kateri koli dostavljeni artikel, ki je poškodovan izven proizvodnega procesa, npr. prevoz in uporaba strank. Za ovrednotenje zahtevkov, ki niso zajeti v garanciji proizvajalca, je odgovoren prodajalec, pri katerem je bil izdelek kupljen. Če prodajalec na zahtevo kupca odpošlje prodane izdelke v drug kraj, ki ni prvotno dogovorjen kraj prevzema ali dostave, preide tveganje na kupca takoj, ko prodajalec izdelke izroči špediterju, prevozniku ali drugi osebi ali organu določenemu za izvedbo pošiljanja ali dostave pošiljke. Pri osebnem prevzemu je kupec dolžan izdelek pregledati za očitne napake in za morebitno škodo, ki nastane zaradi rokovanja in transporta izdelka v lastni režiji, odgovarja sam.
Normalna obraba:
Upoštevajte, da se naslednje šteje za normalno in se lahko pojavi kot posledica normalne in naravne uporabe, zato te spremembe kot take niso zajete v naši garanciji:
- Naravni materiali se bodo sčasoma vedno zmehčali, raztegnili, dobili gube ter spremenili svojo patino in videz.
- Naravni materiali bodo imeli brazgotine, sledi in različno gostoto por. Vsi naravni materiali se razlikujejo od bale do bale. Te stvari so običajne značilnosti takih materialov in niso težava z vašim izdelkom.
- Tkanina bo sčasoma spremenila videz in lastnosti, kot so luščenje, sprememba kota dlake in senčenje zaradi dolgotrajne ali redne uporabe, so del običajnega življenjskega cikla večine tkanin.
- Žamet se bo med uporabo izdelka zdrobil in vlakna se bodo premaknila. Tudi žamet je lahko dovzeten za označevanje, vendar je to običajna značilnost in del tega, kar daje žametu starinski videz.
- Sedežne garniture iz pene, poliestra, jekla in podobno bodo izgubile nekaj svoje višine in se bodo spremenile v obliko, kjer se običajno uporabljajo. To je normalno in se lahko pojavi v daljšem časovnem obdobju in ga je treba pričakovati pri dolgotrajni uporabi.
Garancija na izdelke
Garancija proizvajalca za izdelke FEYDOM velja od dneva dobave izdelka. FEYDOM ne bo sprejel vračil škode pri tovoru in prikrite škode, ki ni prijavljena na kraju samem in s prevozniki ter zabeležena in podpisana na uradnem dokumentu za dostavo takoj ob raztovarjanju (kot je dobavnica, CMR itd.) ali v roku 8 dni po prejemu blaga za manjkajoče dele in poškodbe, ki niso bile vidne ob raztovarjanju izdelkov. Če govorimo o dostavi izdelka vključno z vnosom v stanovanje in montažo izdelka, je potrebno manjkajoče dele in očitne napake na licu mesta ob dostavi in montaži sporočiti pooblaščeni osebi, ki izvaja tovrstni servis, in to evidentirati takoj na računu in dobavnici, ki služita kot dokazilo in sta potrebna za dokazovanje napake v postopku in na izdelku. Vse kose pregledamo pred zavijanjem in pošiljanjem.
Vse reklamacije morajo biti opremljene s fotografskimi ali video dokazi, ki podpirajo strankino reklamacijo. V vizualnih medijih morajo biti vsi izdelki, njihove ustrezne embalažne škatle in napake jasno vidni in imeti ustrezen podroben pisni opis.
Prodajalec je odgovoren za pravilno identifikacijo elementa, ki je predmet reklamacije s strani kupca ob sprejemu reklamacije, zato je kupec dolžan prodajalcu zagotoviti pravilne informacije in dostop do informacij. Če prodajalec artikel, ki ga je poslal kupcu, napačno identificira zaradi zavajajočih in napačno podanih informacij kupca in/ali ker kupec ni omogočil prodajalcu možnosti da pravilno identificira element/izdelek in kupec ponovno vloži reklamacijo, je dolžan povrniti vse stroške te reklamacije.
- Garancija na proizvodne napake na notranji in leseni konstrukciji
Leseni okvirji FEYDOM so zaščiteni pred tovarniškimi napakami pri izdelavi za obdobje 2 leti. To velja pod pogojem, da okvara ni posledica neobičajne uporabe, nepravilne uporabe ali namerne poškodbe in se nanaša le na notranjo leseno strukturo, vzmeti, peno, šive (ne pa na prevleke ali tkanino), blazine (vendar le na izdelavo, ne na prevleko, polnilo ali tkanino samo) in oblazinjenje.
Za vse naše izdelke velja standardna 2-letna garancija, ki jo pridobite z nakupom izdelka. Našim cenjenim kupcem pa ponujamo posebno priložnost za podaljšanje garancije notranje strukture in lesene konstrukcije. Če kupec po opravljeni dostavi izpolni pogoj, da odda mnenje o izdelku in/ali storitvi ter doda sliko izdelka(v skladu z zahtevami in pogoji, objavljenimi in na vpogled na tej povezavi: politika objave mnenj ), se garancija podaljša za dodatna 3 leta. Ta podaljšana garancija velja izključno za notranjo strukturo sedežne garniture (tj. notranjo leseno strukturo, vzmeti, peno, šive (ne pa na prevleke ali tkanino), kar zagotavlja dodatno varnost in zadovoljstvo pri uporabi naših izdelkov. Ko je ta pogoj izpolnjen, se pisno potrdi iz strani podjetja FEYDOM HOME d.o.o., v ta namen pa stranka prejme dodatno pisno potrjeno garancijo po pošti ali osebno. Dodatna 3 (tri) letna garancija je veljavna in jo lahko kupec uveljavlja izključno samo ob predložitvi pisnega in potrjenega certifikata izdanega iz strani podjetja FEYDOM, skupaj z potrdilom o nakupu (računom).
- Odstranljive/snemljive prevleke in garancija za blago
Prevleke, blago, polnila za blazine in sedežne vreče so zavarovane za proizvodne napake in napake v materialu za obdobje 2 let, pod pogojem, da okvara ni posledica normalne obrabe ali naravnih značilnosti uporabljenega materiala.
- Garancija za vse druge dele
Za vse ostale dele vašega kavča velja naša 2-letna garancija. Garancija pokriva samo proizvodne napake in ne običajne obrabe, naravnih lastnosti predmetov ali predmetov, ki so bili zlorabljeni ali z neobičajnim ali nepravilnim ravnanjem.
Zajeti deli vključujejo:
- Tkanina – zaščitena proti napakam v izdelavi in materialu
- Pokrovi – zaščitene proti napakam pri izdelavi in materialu. Zadrge na prevlekah niso vključene v ta del garancije.
- Sedežne blazine – zaščitene pred napakami v materialu ali izdelavi. Vsak posamezen sedež je testiran na obremenitev, da zdrži do 100 kg.
- Sistemi vzmetenja sedežev, šivanje in prevleke – pokriti proti okvaram.
- Garancija na zadrge
Pri uporabi katerega koli mehanizma za spajanje ali pripenjanje je potrebna previdnost. Ne priporočamo rednega odstranjevanja sponk. Vse zadrge so namenjene samo za oblazinjenje in jih ni priporočljivo odstranjevati. Če jih želite odstraniti, je potrebna velika previdnost, saj se zadrge zlahka zlomijo, če z njimi ne ravnate pravilno. Zadrge iz tega razloga niso zajete v garanciji.
Priporočamo, da preberete naša podrobna navodila za vzdrževanje in montažo, da boste lahko kar najbolje izkoristili svoj kavč.
Proizvajalci tkanin za oblazinjenje ne jamčijo in ne prevzemajo odgovornosti za barvno obstojnost tkanin, obrabne lastnosti ali razlike v barvnih serijah. FEYDOM zato ne daje nobenih jamstev, izrecnih ali implicitnih, glede svojih tkanin. Ne pokrivamo uporabe obdelave, odporne na umazanijo in zunanje vplive. Nekatere značilnosti naredijo tkanino edinstveno, kot so barvne variacije, naravne tkanine in črtasti dizajni. Te lastnosti se ne štejejo za napake na tkanini.
Postopki zahtevkov:
FEYDOM si pridržuje naslednje pravice:
- zahtevati fotografije in/ali videoposnetke za oceno garancijskih zahtevkov,
- prositi uveljavitelja garancije za pomoč pri kakršnih koli prevoznih stroških ali pristojbinah za izklic,
- oceniti težavo in ugotoviti, ali je izdelek prijavljen v garancijo zaradi napake ali zaradi splošne obrabe. FEYDOM bo upošteval, če bo zahteva ocenjena kot nerazumna,
- zahtevati vračilo blaga(-ov), v zvezi s katerim se uveljavlja garancija, preden FEYDOM zagotovi vračilo ali zamenjavo,
- zahtevati dokazilo o nakupu za vse garancijske zahtevke in identifikacijo serijske številke na vsakem izdelku,
- ugotoviti, ali je zamenjava, popravilo ali vračilo denarja najprimernejša rešitev.
V okoliščinah, ko je potrebno popravilo, zamenjava ali vračilo denarja, bo FEYDOM določil ustrezen prispevek vlagatelja zahtevka glede na to, kako dolgo je vlagatelj imel izdelek in kako je bil izdelek uporabljen v življenjski dobi.
Kadar FEYDOM po lastni presoji v skladu z garancijsko politiko proizvajalca in garancijo za tkanine določi, da je ustrezno pravno sredstvo popravilo blaga in možnost popravila ali zamenjava izdelkov z ali brez zahteve za vračilo, če popravilo ni izvedljiva možnost (npr. predraga), si bo prizadeval to storiti v razumnem časovnem okviru.
- Kupcu svetujemo, da ob prihodu izdelka preveri in fotografira vse elemente izdelka ter jih primerja z dokumentom o nakupu in se prepriča, da ni manjkajočih ali poškodovanih elementov.
- Če kupec opazi napako, ki se ni pojavila med normalno uporabo, lahko vloži pisni zahtevek pri trgovcu, pri katerem je izdelek kupil. Ko je zahtevek oddan, bo vsak zahtevek nato ocenila služba za reševanje reklamacij FEYDOM.
- Za preverjanje veljavnosti garancije mora vsak kupec hraniti svoj nakupni dokument (račun) za izdelek, ki ga je kupil. Ta dokument jasno navaja ime prodajalca, datum nakupa in podrobnosti o izdelku.
- Vse reklamacije morajo biti opremljene s fotografskimi ali video dokazi, ki podpirajo strankino reklamacijo. V vizualnih medijih morajo biti vsi izdelki, njihove ustrezne embalažne škatle in napake jasno vidni in imeti ustrezen podroben pisni opis.
Ko bo zahtevek odobren in obdelan, bo zahtevek zaključen in nadaljnja rešitev ne bo zagotovljena. Če se stranke na ponudbo ne odzovejo v 30 koledarskih dneh od datuma ponudbe, bo zahtevek zaključen in ponudba ne bo več veljavna.
Zato se lahko zahtevek zaključi zaradi katerega koli od naslednjih razlogov:
- Stranka sprejme predlagano rešitev in reklamacija je obdelana
- Stranka se na predlagani sklep ne odzove v predvidenem 30-dnevnem roku.
- Stranka nenehno zavrača veljavno ponudbo iz razlogov, ki ne ustrezajo podanim informacijam v tej politiki.
FEYDOM lahko zahtevek zavrne zaradi katerega koli od naslednjih razlogov:
- Zahtevek ni bil predložen z zahtevano dokumentacijo ter vsemi zahtevanimi in potrebnimi informacijami in video gradivi..
- Stranka ni zabeležila morebitnih poškodb embalaže (in palet, če je na voljo) ob dostavi ali v 8 dneh od dostave.
- Izdelek je bil poškodovan izven proizvodnega procesa, npr. samostojen prevoz v lastni režiji in uporaba strank.
Pri prodaji izdelkov FEYDOM poslovnim strankam je garancijska doba, ki temelji na splošnih pogojih prodajalca, 2 leti. Podjetja morajo blago pregledati neposredno ob trenutku ‘prenosa tveganja’ (prejem blaga – ob dostavi), da takoj in brez odlašanja potrdijo napake. Skrite napake je treba obvestiti takoj po odkritju. Če se napake odkrijejo po prejemu blaga, mora poslovni kupec dokazati, da je napaka obstajala že v času ‘prenosa tveganja’.
UGODNOSTI, KI JIH ZAGOTAVLJA GARANCIJA PROIZVAJALCA, SO DODATNE K VAŠIM ZAKONSKIM PRAVICAM IZ JAMSTVA IN PRAVNIM SREDSTVOM V SKLADU Z ZAKONI IN PREDPISI O VARSTVU POTROŠNIKOV, KI VELJAJO V DRŽAVI NAKUPA – ZAKONSKE PRAVICE NISO NA NOBEN NAČIN OMEJENE. POSEBNE PRAVICE POTROŠNIKOV, KI JIH VARUJE TA GARANCIJA, SE LAHKO RAZLIKUJEJO OD DRŽAVE DO DRŽAVE.”