V našem podjetju se zavedamo pomena pristnih mnenj potrošnikov, ki igrajo ključno vlogo pri oblikovanju zaupanja in verodostojnosti naših storitev in izdelkov. Da zagotovimo transparentnost, pravilnost in zakonitost našega delovanja, sledimo določilom Zakona o varstvu potrošnikov, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu ter Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno.
– Ob Nakupu in Dostavi: Strankam ob teh točkah kontakta ponudimo možnost, da podajo svoje mnenje o izdelku in nakupni izkušnji. Stranke, ki privolijo, so prošene, da svoje mnenje in foto material posredujejo preko elektronske pošte ali da ga objavijo na Googlu.
– Proaktivna Komunikacija: Nekaj dni po nakupu strankam pošljemo e-poštno sporočilo ali pa jih pokličemo in jih prosimo za povratne informacije o njihovi izkušnji.
– Neposredno Podajanje Mnenj: Stranke lahko tudi same, brez da jih predhodno kontaktiramo, podajo mnenje, zahvalo ali kritiko preko kateregakoli kontaktnega načina (e-mail, telefon, pošta).
2. Postopek za pridobitev certifikata za podaljšano 3-letno garancijo (poleg osnovne 2-letne garancije)
Za vse nakupe opravljene od dne 1.3.2024 dalje velja, da lahko stranke pridobijo poleg 2-letne garancije, ki jim velja ob nakupu tudi dodatno 3- letno garancijo, ki velja za lesene dele in notranjo strukturo sedalnih delov. Za pridobitev dodatne 3-letne garancije, ki se podaljša poleg osnovne 2-letne garancije, morajo biti mnenja oddana v skladu z navodili, dostopnimi na: dodatna garancija, in pogoji za pridobitev in uveljavljanje garancije, dostopnimi na garancijska izjava. Stranka se v tem primeru z oddajo in posredovanjem mnenja ter slikovnega/videogradiva izrecno strinja in daje soglasje ter nepreklicno pravico, podjetju FEYDOM HOME d.o.o. da lahko javno objavlja, oglašuje, ureja, obdeluje in dodeluje to gradivo in mnenje na vseh socialnih kanalih, spletni strani, oglasih in ostalih javnih digitalnih in tiskanih medijih
– Verifikacija Identitete in Nakupa: Preverimo identiteto pošiljatelja mnenja ter njegov nakup pri nas z ujemanjem podatkov o imenu, priimku ter številke naročila ali računa z evidenco naših strank.
– Analiza Vsebine: Vse prejete povratne informacije skrbno pregledamo, da zagotovimo jezikovno pravilnost in izključimo morebitne diskriminatorne ali žaljive izraze. Vsebina je pregledana tudi za znakovno število, ki ne sme presegati 500 znakov, saj se ga v primeru preseganja lahko skrajša, da je primerno za objavo.
– Pregled Fotografij: Če mnenje vključuje fotografije, preverimo njihovo kakovost in ustreznost za objavo. Fotografije morajo biti jasne in brez neprimernih elementov ter ustrezati tehničnim zahtevam naše spletne platforme.
Po uspešnem preverjanju mnenja, ter ob izpolnjevanju zgornjih pogojev, mnenje objavimo na naši spletni strani. Pri objavi ohranimo izvirno besedilo, saj želimo zagotoviti, da mnenje odraža resnične in nepristranske izkušnje strank. Vsako mnenje je pred objavo dodatno pregledano za skladnost s pravilniki naše spletne platforme in veljavno zakonodajo.
Mnenja pridobivamo tudi preko elektronske pošte (info@feydom.si). Ko prejmemo mnenje, se z njim najprej seznanijo naše prodajne specialistke, ki nato informacije posredujejo v primeren oddelek, kjer se mnenje in priložene fotografije skrbno pregledajo.
Če prejeta mnenja ne vključujejo izrecnega dovoljenja za objavo ali so podana kot pohvale in zahvale, se takšni podatki arhivirajo v skladu z našimi internimi protokoli in politiko zasebnosti.
Stranke, ki z namenom pridobitve dodatne 3-letne garancije posredujejo svoje mnenje ter video/slikovni material, s tem dejanjem konkludentno in nepreklicno podajo soglasje, da podjetje FEYDOM navedeno gradivo javno objavlja, oglašuje, ureja in dodeluje na vseh socialnih kanalih, spletni strani, oglasih in podobno. S posredovanjem mnenja in gradiva stranka potrjuje, da je seznanjena s pogoji pridobitve in uveljavljanja garancije ter navodili, dostopnimi na: navodila in garancijska izjava.
– Mnenja na spletni platformi Google: Mnenja na spletni platformi Google so podana prostovoljno s strani kupcev in so del javne domene. S pomočjo vtičnika trustindex.io jih avtomatsko prikazujemo in posodabljamo na naši spletni strani.
– Mnenja objavljena na naši spletni strani, ki jih objavimo sami: Mnenja, ki jih sami objavimo na naši spletni strani, so preverjena skladno z zgoraj opisanimi postopki.