• days
  • :
  • Hours
  • :
  • Minutes
  • :
  • Seconds

Praznujemo 10 let – izkoristi do 35% off na zalogo in 15% off na celotno ponudbo!

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja družbe FEYDOM HOME d.o.o. V2/2024 

  

  1. Uvod

Ti splošni pogoji poslovanja družbe (v nadaljevanju “splošni pogoji”) se uporabljajo v celotnem poslovanju družbe FEYDOM HOME d.o.o. (v nadaljevanju “družba” ali “podjetje”) z vsemi pravnimi subjekti in obravnavajo delovanje ponudnika proizvodov FEYDOM HOME d.o.o., pravice kupca (fizične ali pravne osebe) ter poslovni odnos med družbo in kupcem. Uporabljajo se in so sestavni del vseh pogodb, ponudb, povpraševanj ali naročil med družbo in kupci izdelkov, ki poslujejo z družbo. 

Ti splošni pogoji prav tako veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca. Splošni pogoji morajo biti dostopni v jeziku, ki ga potrošnik razume. 

Kupec/Stranka je fizična ali pravna oseba, ki je v pravno poslovnem razmerju z družbo, ne glede na njeno pravno ali statusno obliko. 

Potrošnik je vsaka stranka, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago ali storitve družbe za osebne namene oziroma za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti. 

Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga družba ponudi stranki ali potrošniku. Ti splošni pogoji so sestavni del vsake ponudbe. 

Pogodba je sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med družbo in stranko. Za pogodbo (in sklenitev pogodbe) se šteje tudi ponudba ali predračun, ki ga družba pošlje stranki in ga stranka sprejme (potrdi pisno) oziroma potrdi z vplačilom denarnega zneska.  Ti splošni pogoji so sestavni del vsake pogodbe. 

 

  1. Predmet pogodbe

Predmet pogodbe je lahko blago ali storitev oziroma vsi izdelki in storitve iz prodajnega kataloga družbe in storitve, ki jih družba opravlja za stranke. 

Nakup je pridobitev pogodbe ali informacij osebno v trgovini, na sejmu, preko e-pošte, telefona ali preko spleta, ki ji sledi potrditev z vplačilom are vezane na pridobljeno pogodbo. 

Besedilo splošnih pogojev se uporablja tudi za osebo, ki obišče spletno stran in/ali na kakršenkoli način uporablja spletno stran in z njo povezano aplikacijo za sestavo personaliziranega naročila iz katere lahko opravi nakup, opravi nakup in/ali zahteva ponudbo preko e-maila in/ali telefona. 

Splošni pogoji poslovanja družbe so sestavljeni v skladu z določili Obligacijskega zakonika (OZ), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakona o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), ter splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR). 

 

  1. Obveščanje stranke in veljavnost obvestil

Glede obveščanja stranke o dobavi, sklenitvi, odstopu ali spremembi pogodbe in vseh drugih informacij velja oddajna teorija. To pomeni, da se za dan obvestitve stranke šteje datum, ko družba pošlje obvestilo po komunikacijskem mediju. Družba obvešča stranko preko elektronske pošte in/ali telefona. 

 

  1. Uporaba splošnih pogojev poslovanja

Predmetni splošni pogoji so prednostni, torej v celoti nadomestijo manjkajoča, drugačna in nasprotujoča si pogodbena določila med Družbo in stranko. 

Ti splošni pogoji nadomeščajo kakršne koli splošne pogoje in druge dokumente stranke, razen če Družba izrecno izključi uporabo predmetnih splošnih pogojev v pisni obliki ali se izrecno pisno z stranko ali potrošnikom dogovori drugače. 

Ti splošni pogoji predstavljajo sestavni del ponudb in pogodb, sklenjenih med stranko in/ali potrošnikom in Družbo. S pisno potrditvijo pogodbe, podpisom pogodbe, z vplačilom zneska are ali z drugačnim izrecnim in/ali konkludentnim vstopom v pogodbeno razmerje stranka v celoti soglaša z vsebino  teh splošnih pogojev, ki so navedeni tudi na sami ponudbi in/ali pogodbi in potrjuje, da je z vsebino teh splošnih pogojev v celoti seznanjena. 

Seznanitev s splošnimi pogoji poslovanja je možna tudi na poslovnem naslovu – sedežu Družbe ali katerikoli poslovni enoti družbe. 

Kot podpis in/ali skenitev pogodbe se šteje tudi oddaja veljavnega naročila v spletni trgovini Družbe. 

Objave prodajalca predstavljajo prikaz osnovnih pogojev nakupa, razen če je izrecno določeno drugače v objavi. Prodajalec jamči za karakteristike blaga, ki so kot take navedene v okviru spletne trgovine feydom.si. Zaradi tehničnih lastnosti kupčeve strojne ali programske opreme, prek katere si kupec na spletni strani feydom.si ogleda oglaševano blago, so možna manjša odstopanja od dejanskega videza izdelka. 

  1. Spremembe splošnih pogojev poslovanja 

Družba si pridržuje pravico do spremembe in/ali izbrisa katerega koli dela spletnih strani ali besedila splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila. Ob morebitni spremembi splošnih pogojev postanejo spremembe za stranko zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani. Šteje se, da je stranka seznanjena s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani feydom.si in ob potrditvi oddaje naročila. S tem se šteje, da stranka soglaša s spremembo splošnih pogojev. 

Stranka, ki ne soglaša s spremembo splošnih pogojev,  mora v dveh (2) dneh po prejemu obvestila o spremembi podati Družbi pisno izjavo o nestrinjanju. Če stranka v navedenem roku ne sporoči svojega nesoglasja s spremenjenimi pogoji poslovanja, se šteje, da s spremembo v celoti soglaša. V primeru, da stranka poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima stranka in/ali potrošnik, kot tudi Družba pravico, da odstopi od pogodbe. V primeru, da predmetni splošni pogoji nasprotujejo drugim splošnim pogojem Družbe, se uporabi tista določba, ki je specialnejša v konkretnem primeru. 

Družba in stranka lahko izključita uporabo posameznih določil predmetnih splošnih pogojev samo, če so ta določila neskladna z določili pogodbe ali s splošnim namenom pogodbe, ob izrecnem soglasju obeh strank. 

  1. Splošne določbe

Kupec je dolžan obvestiti Družbo o vseh podatkih in dejstvih, ki so pomembni za vzpostavitev in nadaljevanje pravnega poslovnega odnosa, kot so sprememba prebivališča ali sedeža, naslova dostave, sprememba lastniške ali pravnoorganizacijske oblike, insolventnost itd. 

Družba zbira in obdeluje osebne podatke strank v skladu z veljavno zakonodajo, vključno z GDPR in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Podatki se obdelujejo za namen izpolnitve pogodbenih obveznosti in jih družba hrani le toliko časa, kolikor je potrebno za izpolnitev pogodbenih obveznosti in zakonskih zahtev. Vrste osebnih podatkov, namene njihove obdelave ter zakonske podlage za obdelavo ureja dokument Politika zasebnosti, ki je sestavni del splošnih pogojev poslovanja. Stranke se lahko seznanijo s Politiko zasebnosti na spletni strani Družbe preko te povezave. 

Družbo zavezujejo vse navedbe glede lastnosti blaga, ki so vključene v konkretno ponudbo oziroma pogodbo. Družba si pridržuje pravico do spremembe specifikacij ali informacij iz predhodne točke, brez predhodnega obvestila stranki. Specifikacije in informacije pa so obvezujoče zgolj v primeru, če so določene v pogodbi. 

 

  1. Sprejem naročil in sklenitev pogodbe

Kupec se lahko odloči za nakup FEYDOM proizvodov v prodajnem salonu, na sejmih in drugih promocijah ali preko interneta, e-pošte ali telefona. Dokler družba ne poda svoje pisne ponudbe ali predračuna, se šteje, da so vse do takrat izražene cene zgolj informativne. Cene, navedene v cenikih, so informativne in neobvezujoče. Edina obvezujoča oblika je pisna ponudba ali predračun in na tej podlagi potrditev naročila. 

Z vplačilom are kupec potrdi naročilo in pogodbo ter izrecno priznava veljavnost teh splošnih pogojev poslovanja. Prodajna pogodba in potrditev naročila med družbo in kupcem je sklenjena v trenutku, ko družba pridobi podatek o vplačanem znesku na tekoči račun, prevzame gotovinsko plačilo ali ko je uspešno izvedeno plačilo preko POS-terminala za primere kartičnih plačil, ali ko je obveščena s strani zunanjih družb, da je kupec ustrezno kreditno sposoben in se mu odobri obročno plačilo nakupa. 

Postopek nakupa za pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da mora pravna oseba predložiti dokaz o obstoju podjetja in zagotoviti njegovo davčno številko, ki jo družba preveri pri vpisu v program ter pri izdaji ponudb in računov. Če želi pravna oseba račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam družba omogoča vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. 

 

  1. Cene

Cene, prikazane na tem spletnem naslovu ali v razstavnem salonu družbe, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Stranka in/ali potrošnik mora biti obveščen o morebitnih spremembah cen pred potrditvijo naročila. V primeru napačnega podatka o ceni ali spremembi cen med obdelavo naročila mora družba potrošniku omogočiti odstop od pogodbe ali potrditi novo ceno. 

Cene postanejo zavezujoče v trenutku, ko družba stranki pošlje časovno omejeno ponudbo glede naročila. V primeru napačnega podatka o ceni ali sprememb cen med obdelavo naročila ima stranka pravico do odstopa od pogodbe. 

Vse cene vključujejo DDV in so označene v EUR.
 

  1. Ažurnost podatkov

Ponudnik se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletu. Kljub temu se lastnosti artiklov, dobavni roki in cene lahko spreminjajo, zaradi česar obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne more sočasno posodobiti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah in mu omogoči odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Kupec mora o svoji odločitvi obvestiti družbo v roku dveh dni od prejema obvestila o napaki. 

Ponudnik ne jamči za pravilnost in popolnost podatkov, prav tako ne jamči za točnost in celovitost besedilnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta. 

 

  1. Osebni nakup

Kupec lahko nakup opravi tako, da se osebno zglasi v prodajnem salonu, na sejmu, preko drugih promocijskih in priložnostnih predstavitev izdelkov na različnih lokacijah ali pa na podlagi predhodnega obiska kasneje zahteva pogodbo preko e-pošte in/ali telefona. V tem primeru kupec pridobi vse informacije o izdelku in se z izdelkom seznani, v ta namen pa prejme na e-pošto ali osebno prodajno pogodbo ali ponudbo, ki jo nato potrdi s plačilom. 

 

Glede plačila za osebne nakupe veljajo naslednji plačilni pogoji: 

50 % zneska naročila (ara) se vplača ob samem naročilu – s tem se pogodba potrdi, 

Preostanek dolgovanega zneska pa se vplača najmanj 7 dni pred dostavo. V nasprotnem primeru ne zagotavljamo dostave v dogovorjenem terminu, kupec pa je dolžan plačati vse nastale stroške. 

Za izdane pogodbe, katerih vrednost ne presega 100 EUR, velja, da je potrebno plačilo izvesti v celoti ob naročilu. 

V kolikor kupec ne poravna preostanka kupnine do dogovorjenega roka, navedenega v pogodbi, mu družba ni dolžna vrniti varščine/avansa, niti dobaviti blaga. Če kupec odstopi od pogodbe in ne gre za nakup na daljavo ali pa gre in je naročilo personalizirano, mu družba FEYDOM HOME d.o.o. ni dolžna vrniti plačanega avansa. V primeru plačilne zamude je kupec dolžan plačati zakonske zamudne obresti od dneva zamude dalje do plačila ter vse stroške, povezane z izterjavo plačila in opominjanjem. Za vsak opomin, ki ga pošlje kupcu zaradi zamude pri plačilu, ima družba pravico zahtevati nadomestilo stroškov opomina v višini 50,00 EUR. Družba stranko in/ali potrošnika najprej obvesti o zapadlosti plačila pisno, v kolikor je stranka in/ali potrošnik zamudil rok plačila, v kolikor plačilo v naslednjih 2(dveh) dneh še vedno ni izvedeno ima družba pravico poslati opomin in zaračunati stroške opomina. 

Načini plačila za osebne nakupe: 

– z gotovino, 

– z nakazilom na naš bančni račun, 

– s plačilnimi karticami, 

– z obročnim plačilom s kartico Diners Club, 

– Leanpay obročno odplačilo do 24 obrokov brez obresti in stroškov oz. nad 24  obrokov z obrestmi in stroški odobritve, 

– z Elipay-GoCrypto, 

– preko sistema PayPal. 

 

  1. Naročila, opravljena na daljavo

Naročanje preko spletne strani ali spletne aplikacije poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroča izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, ali spletni aplikaciji razvrščene po kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini feydom.si. 

Kupec izdelke dodaja v voziček s klikom na gumb “dodaj v košarico”. Po nadaljevanju iz košarice se kupcu odpre okno, kjer izbere prikaz košarice ali pa nadaljevanje naročila “na blagajno” kjer vnese vse potrebne podatke za izvedbo naročila (podatki kupca, način odpreme, plačila, naslov dostave, če se razlikuje od naslova kupca, davčna št., če gre za pravno osebo). Kupec dokončno potrdi naročilo s klikom na gumb “Potrdi naročilo” in zaključi nakup, glede na posamezne pogoje plačila. 

Oddaja naročila poteka tako, da uporabnik na spletni strani na določenem produktu s klikom izbere možnost “dodaj v košarico”. Sistem nato izda obvestilo o uspešnem dodajanju izdelka v košarico željenega blaga. Ko sistem zabeleži dodani izdelek v košarici, lahko uporabnik nadaljuje s plačilnim postopkom s klikom na gumb “Na blagajno”. 

Po kliku “Na blagajno” se uporabnika preusmeri na obrazec s podatki kupca oziroma naročnika. Za izvršitev naročila mora uporabnik pravilno izpolniti vsa polja, razen kjer je označeno kot neobvezno. Uporabnik lahko dodatno obkljuka možnosti, da bo račun izdan na podjetje ali na drug naslov. V tem primeru mora obvezno vpisati informacije še v novo-pojavljena okna. 

V primeru, da je uporabnik imetnik kupona oz. promocijske kode ali darilnega bona družbe, jo lahko uporabi in navede v ustreznem polju pri oddaji naročila. 

Uporabnik lahko izbira med spodaj navedenimi plačilnimi metodami: 

– z nakazilom na naš bančni račun 

– s plačilnimi karticami 

– z obročnim plačilom s kartico Diners Club 

– Leanpay obročno odplačilo do 24 obrokov brez obresti in stroškov oz. nad 24  obrokov z obrestmi in stroški odobritve 

– Elipay-GoCrypto 

– preko sistema PayPal 

Uporabnik obvezno označi, da se strinja s pogoji poslovanja družbe, če je prebral splošne pogoje in se z njimi strinja. Če se ne strinja, nakupa ne more zaključiti. 

Uporabnik naročilo potrdi s klikom na gumb “Potrdi naročilo”, s tem pa se zaveže k izpolnitvi pogodbe in potrdi, da je zavezan k plačilu. V primeru, da je naročilo uspešno oddano, sistem izpiše številko naročila. Kupec potrdi spletno naročilo s plačilom are v višini 100% zneska, ki ga vplača glede na želeni izbrani način plačila, ponujen na spletni strani. Naročilo je potrjeno z dnem prejema nakazila. 

Po uspešni oddaji naročila uporabnik prejme na svoj e-poštni naslov potrdilo o prejetju in potrditvi naročila. Družba lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da ob zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. 

 

 

  1. Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga družbi sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti  naslednji dan po datumu prevzema blaga in velja izključno za fizične osebe, ki so opravile nakup na daljavo preko spleta – spletne trgovine ali aplikacije, preko telefona ali preko e-pošte. 

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: claim@feydom.si  Voljo za odstop od pogodbe mora potrošnik navesti jasno in nedvoumno ter priložiti v celoti in pravilno izpolnjen obrazec za vračilo, ki ga je prejel ob dostavi naročila osebno ali na e-pošto. 

V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik prejeto blago vrniti na naslov družbe, če gre za manjše kose blaga (FEDOM HOME d.o.o., Avstrijska ulica 3, 1000 Ljubljana), ali v skladišče, če gre za večje kose blaga ali garniture (FEYDOM HOME d.o.o., Cvetlična ulica 3, 3313 Polzela), vendar po predhodnem dogovoru v delovnem času družbe. Stroški vračila blaga in zavarovanja transporta v celoti bremenijo kupca. Kupec mora blago, ki je nerabljeno in v originalni embalaži, družbi vrniti nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po obvestitvi družbe o odstopu od naročila. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.  

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Potrošnik mora izdelek vrniti v originalni embalaži, neuporabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini in stanju, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu družba brez nepotrebnega odlašanja vrne vsa prejeta plačila na bančni račun potrošnika, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva, pri čemer potrošnik ne nosi nobenih stroškov. 

Potrošnik skupaj z izjavo o odstopu navede svoje osebne podatke (osebno ime in kontaktne podatke, naslov ter številko tekočega računa in pri kateri banki je ta odprt). Družba vrne kupnino in vsa ostala plačila najkasneje v 10 dneh po prejetju in pregledu vrnjenega blaga. Če je kupec izdelek že začel uporabljati ali če so bili pri izdelku posamezne komponente že odprte, se znesek vračila kupnine zmanjša za strošek popravila/zamenjave ali nadomestnega dela.  Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga in zmanjšana vrednost kupnine v kolikor je bilo vrnjeno blago poškodovano ali je imelo/ima znake obrabe/uporabe ali je bilo poslano v neoriginalni embalaži. 

Potrošnik nima pravice do odstopa od naročila v primerih, določenih v 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov. Za blago, izdelano po natančnih navodilih kupca, se šteje blago, ki ni izdelano vnaprej, temveč na podlagi osebne potrošnikove izbire ali odločitve. 

V primeru, da je bil za plačilo naročila (ali za del vrednosti naročila) uporabljen darilni bon, se v primeru odstopa od pogodbe potrošniku vrne bon v enaki vrednosti, kot jo je imel bon ob oddaji naročila. 

V primeru, da je bila pri oddaji naročila uporabljena promocijska koda za popust, se potrošniku v primeru odstopa od pogodbe vrne popust v obliki nove promocijske kode. Potrošniku se vrne le vplačani znesek. 

 

  1. Potrditve naročil in izstavljanje računov za vse vrste nakupov

Dolžnost stranke je, da pred izvedbo in potrditvijo naročila/pogodbe pregleda vse podatke in specifikacije naročila. Kasneje podani ugovori glede nepravilnosti izdanih računov ali dobavljenih kosov, ki so bili napačno naročeni po specifikacijah stranke, niso upoštevni. 

Že uporabljeni izdelki, razstavni eksponati, ali poškodovano blago, ki se prodaja v okviru spletne strani ali osebno, so kot taki tudi označeni, vključno z morebitnim popustom iz tega naslova. S podajo naročila kupec potrjuje, da je bil z navedenimi lastnostmi blaga seznanjen in to tudi sprejema. V takih primerih družba ne jamči dostave v originalni embalaži, pač pa v primerni embalaži, prav tako na takšne kose ne velja garancijska doba za znane napake. 

 

  1. Pakiranje in transportna embalaža

Vso blago je pakirano v plastično folijo, zaščiteno s kartonom in silikonom. Na vseh FEYDOM garniturah so na spodnji strani tovarniško nameščeni plastični ali leseni podstavki – nogice, katere priporočamo, da jih dodatno zaščitite oz. oblazinite, če imate občutljivo talno površino. Prvi komplet zaščitnega filca za nogice prejmete ob dostavi sedežne garniture, ko se izrabijo, jih zamenjate. Kupite jih lahko v vsaki bolje založeni trgovini z gradbenimi in pohištvenimi dodatki. 

Opozarjamo vse kupce, da v primeru dostave na drug naslov, ki se razlikuje od naslova, na katerega se bo glasila ponudba/račun, bo ta naslov izpisan in viden na končnem izdanem računu. 

 

  1. Dobavni roki

Izdelki bodo dostavljeni v dostavnem roku 30 do 95 delovnih dni. Rok dostave prične teči, ko kupec na svoj elektronski naslov prejme potrdilo o prejemu naročila, razen če ni drugače določeno. V primeru težje dobavljivosti blaga ali izrednih razmer se lahko ta rok podaljša. 

V primeru kakršnih koli nepričakovanih zapletov ali zamude pri naročilu, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte, v kateri bo naveden novi predvideni rok dostave naročila. Družba ne odgovarja za nedobavo blaga iz razlogov, na katere nima vpliva. 

V času sejmov in drugih akcij ter promocij, ko se blago prodaja po znižanih cenah, veljajo posebni roki dobave. Za blago, kupljeno po znižanih cenah na kakršen koli način, velja, da dobavni rok določi podjetje FEYDOM HOME d.o.o. Stranka si roka ne more izbrati sama, vendar predvidoma ne bo daljši od 95 delovnih dni. Rok prične teči z vplačilom are. Vse akcije in popusti se medsebojno izključujejo, razen če je drugače izrecno določeno. 

 

  1. Obveščanje, odprema in dostava

Družba omogoča dostavo samo na območju Slovenije. Strošek dostave je naveden pri posameznem izdelku pri spletnih nakupih in se informativno izpiše ter prišteje na blagajni, ko kupec izbere dostavo. 

Strošek dostave se zaračunava glede na skupno težo in velikost naročenih izdelkov na enem naročilu. Stroški dostave znotraj območja Slovenije so enotni, ne glede na kraj. Dejanski strošek dostave lahko preverite na blagajni pred zaključkom nakupa. 

Strošek dostave pri osebnem nakupu se doda in izpiše na posamezni pogodbi/ponudbi/naročilu glede na velikost naročila in izbiro dostave ter se razlikuje od izdelka do izdelka, odvisno od skupne teže in velikosti naročenih izdelkov. 

 

Kupec ima na voljo več načinov dostave: 

1.Hitra kurirska služba DPD: Uporablja se za dostave na ozemlju Slovenije za manjše pakete, ki skupno ne presegajo 3m obsega in tehtajo manj kot 31,5 kg, ter je skupna vrednost naročila 499,99 EUR ali manj. 

Cena dostave za izdelke Tip 1: 8 EUR
*Zaračuna se za manjše blazine 

Cena dostave za izdelke Tip 2: 20 EUR
*Zaračuna se za večje blazine, manjše tabureje, prevleke 

 Cena dostave za izdelke Tip 3: 25 EUR
*Zaračuna se za večje tabureje, naslonjače, posamezne elemente 

  

2. Prevoz do naslova: V primeru, da kupec kot način dostave izbere “Dostava (brez vnosa in montaže), bo blago dostavljeno na naslov, ki ga kupec navede v naročilu, in sicer do vrat stavbe. 

Cena dostave za izdelke Tip 4: 120 EUR
*Zaračuna se, če je skupna vrednost naročila med 500,00 EUR in 999,99 EUR. 

Cena dostave za izdelke Tip 5: 250 EUR
*Zaračuna se, če je skupna vrednost naročila 1.000,00 EUR ali več. 

*Za vsa naročila (spletna ali osebno oddana) našim strankam dostavo do vrat stavbe (brez vnosa in montaže) za nakupe v vrednosti najmanj 1.500,00 Eur ali več podarimo. 

V primeru, da je dostop do  stavbe oviran ali ga karakteristike objekta ne dovoljujejo (npr.  zapora ceste, dostop ni možen,itd).Zagotovimo dostavo na najbližjo možno točko stavbe, do katere se da dostopati z tovornim-kombi vozilom.  

 

3.Vnos v prostor: V primeru, da kupec kot način dostave izbere “Vnos v prostor”, bo blago dostavljeno na naslov, ki ga kupec navede v naročilu, in sicer vključno skozi vhodna vrata stanovanja.  

 

Cena vnosa v stanovanje z delujočim dvigalom ali v klet ali pritličje hiše: 59 EUR
*Zaračuna se v primeru, da obstaja in je možno uporabiti delujoče in dovolj veliko dvigalo za prenos blaga do/v stanovanje in pri stanovanjskih hišah za kletne in pritlične prostore. 

Cena vnosa v stanovanje brez dvigala, ali kjer je dvigalo nedelujoče ali premajhno za uporabo (večstanovanjski objekti ali hiše do vključno 5. (petega) nadstopja): 89 EUR
*Zaračuna se v primeru, ko dvigala ni, ali ga ni mogoče uporabiti, ali je nedelujoče, ali pa je premajhno za prenos blaga.  

Cena vnosa v stanovanje brez dvigala, ali kjer je dvigalo nedelujoče ali premajhno za uporabo (večstanovanjski objekti ali hiše od vključno 6. (šestega)  do 10. (desetega) nadstopja): 119 EUR
*Zaračuna se v primeru, ko dvigala ni, ali ga ni mogoče uporabiti, ali je nedelujoče, ali pa je premajhno za prenos blaga. 

 

4.Montaža sedežne garniture, postavitev na mesto v prostoru in odvoz zaščitne embalaže: 20 Eur To storitev je možno izbrati izključno kadar skupaj z to storitvijo stranka in/ali potrošnik izbere tudi storitev Vnos v prostor. 

 

V primeru, da kupec kot dodatno storitev izbere “Montaža sedežne garniture, postavitev na mesto v prostoru in odvoz zaščitne embalaže”, bo blago dostavljeno na naslov, ki ga kupec navede v naročilu, in sicer vključno skozi vhodna vrata stanovanja, dostavna služba pa bo blago postavila na mesto, odpakirala iz zaščitne embalaže in odpeljala zaščitno embalažo. 

 

Pri tej storitvi morate zagotoviti neovirano pot za vnos naročenega blaga v stanovanje ter poskrbeti za zaščito tal in ostale opreme. V primeru, da je dostop do stanovanja oviran ali ga karakteristike objekta ne dovoljujejo (npr. ozko stopnišče, krožne stopnice), vnosa ne moremo zagotoviti.  Cena vključuje tudi odvoz zaščitnega materiala, v katerega je bilo blago zapakirano. 

 

5.Odvoz sedežne garniture na deponijo: V primeru, da kupec kot način dostave izbere “Odvoz sedežne garniture na deponijo”, bo družba obstoječo sedežno garnituro na naslovu, navedenem v naročilu, odstranila in odpeljala na deponijo. Ta storitev je na voljo samo za odvoz na deponijo in ne na drug naslov. 

Cena odvoza sedežne garniture na deponijo: 250 EUR 

Cena te storitve ne vključuje tudi vnosa v stanovanje in montaže ter postavitve blaga. Pri tej storitvi morate zagotoviti neovirano pot za odvoz obstoječe sedežne garniture iz stanovanja ali objekta ter poskrbeti za zaščito tal in ostale opreme v stanovanju. Če je pot iz stanovanja ali v stanovanje ovirana ali če karakteristike objekta tega ne dopuščajo (npr. ozko stopnišče, vijačne stopnice), vam vnosa in/ali odvoza ne moremo zagotoviti. Doplačilo za to storitev znaša 250 EUR. 

  

6.Izbira termina – dan in ura dostave: Če si stranka želi izbrati svoj termin in uro dostave ali se ne strinja z datumom, ki ga določi podjetje, in želi drug datum ali uro, je to možno z doplačilom.  

Cena izbire termina dostave: 150 EUR 

Dostava se ob doplačilu lahko izbere med ponedeljkom in petkom od 8. do 15. ure ter ob sobotah med 8. in 12. uro. Navedene cene veljajo za dostave na območju Republike Slovenije. Če je v eno naročilo vključenih več kot tri garniture, se za vsako nadaljnjo garnituro od tretje naprej obračuna doplačilo v višini 60 EUR. 

  

7.Osebni prevzem na sedežu podjetja FEYDOM HOME, Avstrijska ulica 3, 1000 Ljubljana, je možen za manjše izdelke do vrednosti 499,99 EUR v odpiralnem času poslovalnice, ki je vsakokrat objavljen na spletni strani podjetja. 

 

8.Osebni prevzem v PE salon Maribor:  Slomškov trg 3, 2000 Maribor, je možen za manjše izdelke do vrednosti 499,99 EUR v odpiralnem času poslovalnice, ki je vsakokrat objavljen na spletni strani podjetja. 

 

  

9.Osebni prevzem v Poslovalnici FEYDOM HOME – Skladišče, Cvetlična ulica 3, 3313 Polzela, je možen za vse izdelke v odpiralnem času skladišča od ponedeljka do petka med 7. in 15. uro. 

  

10.Naknadna sprememba naslova dostave: Če stranka po potrditvi ponudbe naknadno spremeni naslov za dostavo, je to možno z doplačilom. 

 Cena naknadne spremembe naslova dostave: 60 EUR 

 

Prodajalec je dolžan dostaviti naročeno blago v brezhibnem stanju in v dogovorjeni količini na naslov, ki ga kupec poda ob naročilu. Kupec je dolžan zagotoviti prost dostop dostavnega vozila do mesta dostave ali razklada. Za dostavo mora biti zagotovljen dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu, saj v primeru oviranega dostopa do vhoda objekta dostave in montaže in/ali odvoza stare garniture ne moremo zagotoviti. Ponudnik si pridržuje pravico do večkratne dostave posameznega naročila. Dostava se šteje za opravljeno, ko je kupcu dostavljen zadnji paket. 

Dostavna služba oz. zaposleni na dostavnem mestu si pridržujejo pravico, da na primeren način preverijo identiteto prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), da se zagotovi izročitev naročenih izdelkov pravemu kupcu. 

Glede na izbran način dostave, podjetje FEYDOM HOME d.o.o. kupca pisno  obvesti o dnevu in časovnem razponu dostave vsaj 14 dni pred predvideno dostavo na e-mail naslov, naveden v naročilu. Kupec si ne more sam izbrati točnega dneva in ure dostave, razen če izrecno izbere to možnost ob naročilu in plača dodatno storitev izbire termina v skladu s temi splošnimi pogoji. 

V primeru, da podjetje iz upravičenih razlogov ne more dostaviti blaga v dogovorjenem terminu, bo kupca nemudoma obvestilo in mu ponudilo nadomestni termin dostave brez dodatnih stroškov. 

Naša družba organizira dostavo blaga bodisi neposredno ali preko pooblaščenega špediterja ali prevoznika, s katerim imamo sklenjeno pogodbo za prevoz oziroma distribucijo blaga. Blago je med prevozom zavarovano proti poškodbam in izgubi, kar zagotavlja dodatno varnost za kupca. Za dostavljeno blago se šteje, ko kupec ali oseba, ki jo je kupec pooblastil ali določil, vključno z osebjem dostavne službe, pisno ali z drugim enakovrednim dejanjem, ki nedvoumno kaže na prevzem, potrdi prevzem blaga. 

Neuspešna dostava naročila 

Če kupec ne prevzame blaga v dogovorjenem terminu dostave, ga podjetje pisno obvesti o novem datumu dostave in ga opozori na možnost dodatnih stroškov. Če kupec kljub izrecnemu pisnemu obvestilu ne prevzame naročenega blaga v petnajstih (15) delovnih dneh od prejema obvestila, ima podjetje pravico zaračunati stroške skladiščenja, ponovne dostave ali uničenja blaga. Nevarnost naključnega poškodovanja ali uničenja blaga preide na kupca, ko pride v zamudo pri prevzemu, pod pogojem, da je bil o tem ustrezno obveščen. 

Če dostava blaga na naslov, ki ga je kupec navedel, ni mogoča zaradi odsotnosti kupca ali drugih razlogov, kupec nosi stroške neuspešnega poskusa dostave. Podjetje bo kupca obvestilo o možnosti prevzema blaga na drugi lokaciji in o vseh morebitnih dodatnih stroških. Ponovna dostava po neuspešnem prvem poskusu vročitve se zaračuna v znesku 250 EUR, stroški skladiščenja pa znašajo 5 EUR na dan na enoto blaga. 

 

Skladiščenje 

Če kupec ne more sprejeti dostave v dogovorjenem terminu, mu podjetje določi nov datum dostave in ga obvesti o stroških skladiščenja v višini 5 EUR na dan za vsako enoto blaga, od dne ko je prišel v zamudo do novega termina dostave. Kupec ima tudi možnost izbrati storitev skladiščenja po ceni 5 EUR na dan za vsako enoto blaga. 

Prodaja s pridržkom lastninske pravice 

Družba si pridržuje lastninsko pravico na blagu, ki ga je prodala in dobavila kupcu, vse do trenutka dokončnega plačila dogovorjene kupnine oziroma do plačila zadnjega obroka. 

 

  1. Promocijske kode

Promocijska koda Družbe omogoča ugodnosti pri nakupovanju v okviru spletne trgovine (popusti, darila ob nakupu, brezplačno dostavo ipd.). Promocijska koda se lahko nahaja v raznih oglasih, e-poštnih sporočilih Družbe in na drugih medijskih nosilcih. 

Uporabljivost promocijske kode je časovno omejena; koda se lahko uporabi zgolj znotraj časovnega obdobja, določenega za posamezno kodo. 

Uporabnik lahko kodo navede in potrdi v polju ”Koda kupona” v postopku oddaje naročila. Ko je koda uspešno potrjena, se iz nje izvirajoča vrednost popusta (v primeru, da promocijska koda omogoča popust) avtomatično odšteje od vrednosti naročila, uporabnik pa mora doplačati razliko do celotne vrednosti naročila. 

V okviru enega postopka oddaje naročila je lahko uporabljena zgolj ena promocijska koda naenkrat, vse akcije in promocije se med seboj izključujejo. 

 

  1. Odgovornost za neskladnost blaga
     

Družba odgovarja za neskladnost blaga, ki ga je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko za dobo 2 (dveh let). Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil. 

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje. 

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. 

 

Glede pravic in obveznosti izhajajočih iz  napak neskladnega blaga se uporabljajo določbe navedene v členih 71. do 87. Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). 

 

  1. Garancije
     

Za vse proizvode iz prodajnega programa FEYDOM velja garancija z izpolnjenim Garancijskim listom in računom. Družba jamči za kakovost kupljenega izdelka oz. njegovo brezhibno delovanje v garancijskem roku le, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili za ravnanje, sestavo, vzdrževanje in čiščenje. Kupec ne more uveljavljati garancije, v kolikor je prišlo do mehanske poškodbe, ali v kolikor je predmet nakupa blago, ki je bilo razstavljeno ali z napako in je ob nakupu kupcu to dejstvo znano. 

Prodajalec se je dolžan odzvati na reklamacijo in začeti postopek reševanja reklamacije, kakor hitro je mogoče, najpozneje pa v roku 8 dni od dne prejema obvestila o reklamaciji. Družba se zavezuje, da bo vse upravičene reklamacije rešila v roku predvidenem za odpravo napak, ki je zakonsko določen,  oziroma po dogovoru s stranko. 

Kupec je dolžan opraviti količinski in kakovostni pregled blaga nemudoma po prejemu blaga. Morebitne očitne napake je kupec dolžan reklamirati pisno takoj ob prevzemu., najkasneje pa v osmih (8) delovnih dneh po prejemu blaga, sicer se šteje blago za sprejeto. V kolikor je očitna napaka vidna že ob dostavi in pregledu, dostavna ekipa družbe naredi zapisnik, s katerim se reklamira napake na blagu, nastale med prevozom, ki jih podpiše tudi prevoznik, vse poškodbe pa je potrebno dokumentirati s fotografijami tako, da je razvidno, da je prišlo do poškodb med prevozom. Za blago, prevzeto osebno v skladišču prodajalca, je kupec dolžan blago pregledati ob prevzemu – za očitne napake, ki so posledica neustreznega transporta in ravnanje z blagom pri nalaganju, razkladanju in med prevozom se ne priznava reklamacij. 

Prodajalec ne odgovarja za napake, če kupec blaga ni uporabljal, skladiščil ali  hranil v skladu z navodili in običajno prakso in so napake nastale zaradi neprimerne hrambe in/ali uporabe in/ali čiščenja.  

Prodajalec upošteva reklamacije kupca le, če so podane pisno, pravočasno in so utemeljene v smislu določb OZ. Reklamacije se dostavljajo pisno po elektronski pošti na naslov:  claim@feydom.si  

Za reklamacije se upoštevajo navodila iz izdanega Garancijskega lista podjetja FEYDOM HOME d.o.o. Družba je dolžna opraviti popravilo, nadomestno dobavo ali izdati dobropis šele po natančni preiskavi reklamiranega blaga v družbi in potrditvi odgovornosti družbe za takšno napako. Za opravo preiskave mora kupec reklamirano blago vrniti v družbo ali omogočiti pooblaščeni osebi pregled blaga na kraju ali posredovati prodajalcu vse potrebne informacije ter slikovno ali video gradivo potrebno za razrešitev in identifikacijo reklamacije. 

Morebitne reklamacije po navedenih rokih družba ne bo upoštevala. Vse škode, ki so nastale med prevozom blaga, se zaradi prenosa rizika na kupca skladno s temi pogojev uveljavljajo pri prevozniku ali špediterju in za rešitev ter časovni rok rešitve prodajalec ne more biti odgovoren. Stroške neupravičene reklamacije nosi kupec. 

Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve reklamacije v naslednjih primerih: 

Prodajalec odgovarja za škodo, ki nastane zaradi napak na blagu ali zaradi zamude pri izpolnjevanju pogodbenih obveznosti, razen če je napaka nastala po krivdi kupca ali zaradi neprimerne uporabe blaga. Za škodo, ki ni nastala neposredno na blagu, prodajalec ne odgovarja, razen če je to v nasprotju z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Prodajalec odgovarja za škodo, ki jo povzročijo njegovi sodelavci, delojemalci, zastopniki ali izpolnitveni pomočniki pri izpolnjevanju pogodbenih obveznosti, razen v primerih, ko je odgovornost izključena z zakonom. Omejitev ali izključitev odgovornosti za škodo, ki jo povzročijo te osebe, ni dovoljena, če gre za škodo, ki je povzročena z naklepom ali hudo malomarnostjo. 

V primeru utemeljenega zahtevka zaradi napak na blagu ima kupec pravico do odprave napake, zamenjave blaga, znižanja kupnine ali odstopa od pogodbe v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Višina morebitne odškodnine je omejena v skladu z zakonskimi določili. 

Kupljene izdelke je potrebno sestaviti po priloženih navodilih. Vsak izdelek je namenjen uporabi v notranjih prostorih, z normalno temperaturo 18 – 23 °C in 55 – 75 % relativno vlago. Pohištvo mora biti vsaj za 100 cm oddaljeno od toplotnega vira in zaščiteno s toplotnim izolatorjem. Pohištvo je namenjeno običajni uporabi in ne vzdrži prekomernih obremenitev. 

Tkanine je potrebno čistiti in zaščititi s sredstvi, namenjenimi in primernimi materialu izdelka. Lesene dele pohištva očistite z mehko krpo oziroma čistilnimi sredstvi namenjenimi čiščenju lesenega pohištva. Kromirane dele očistite s sredstvi za čiščenje kromiranih površin, plastificirane dele pa s suho ali rahlo navlaženo krpo. Samo tkanino čistite z vlažilnimi robčki, pasto iz sode bikarbone, vodo in nebarvanimi mehkimi krpami. Prepovedano je globinsko ali vodno sesanje izdelkov, dodajanje mehčalca pri pranju, pranje nad 30 stopinj celzija ali sušenje na soncu ali v sušilnem stroju. Natančna navodila za ravnanje z izdelkom in za podajanje reklamacij so priložena ob dostavi skupaj z izdelkom, ali pa si jih lahko preberete tukaj: 
 

  1. Mnenja, ocene in priporočila 

 

Mnenja, ocene in priporočila strank so del spletne strani in so namenjena skupnosti uporabnikov. Z oddajo mnenja, ocene ali priporočila se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Družbi dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih komunikacije z javnostjo. Družba ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Družbe, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah, v to je vključen tudi slikovni in video-material ki ga uporabnik pri oddaji mnenja posreduje Družbi. 

Družba omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, ki je opravil nakup, pred dokončno objavo pa jih Družba pregleda, da verificira nakup in posledično verodostojnost podanega mnenja. Družba ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, diskriminatorni, neprimerni ali ki po oceni Družbe ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
 

  1. Varstvo osebnih podatkov 

Pri nakupu se za potrebe izvedbe naročila ter dostave o vas obdelujejo naslednji osebni podatki: 

Zagotovitev podatkov je pogodbena obveznost, podatki pa se obdelujejo za namen obdelave vašega naročila: priprava ponudbe in/ali dokončanje in potrditev naročila, priprava izdelka, dostava izdelka, reševanje reklamacij in druga, z nakupom in/ali povpraševanjem povezana komunikacija. V primeru, da podatkov ne zagotovite, ne moremo izpolniti obveznosti, ki izhajajo iz naročila. Podatki se bodo za ta namen hranili do izpolnitve vseh pogodbenih obveznosti oziroma najdlje do poteka zastaralnih rokov z namenom morebitnega uveljavljanja pravnih zahtevkov iz naslova pogodbenega razmerja. 

Do nekaterih vaših osebnih podatkov, ki jih posredujete pri nakupu lahko dostopajo tudi tretje osebe kot npr. poslovni partnerji, ki bodo v našem imenu dostavili blago ipd. 

Če pri spletnem nakupu izberete plačilo preko plačilne kartice, boste preusmerjeni na spletno stran upravitelja plačilnih sistemov za zagotavljanje plačil, ki so samostojni upravljavci podatkov, ki jih posredujete za namen izvedbe plačila. Do podatkov, ki jih posredujete zaradi izvedbe plačila, podjetje FEYDOM HOME d.o.o. ne dostopa. 

Če želite kupljeno blago preko spleta plačevati na obroke in pri načinu plačila izberete Leanpay obročno odplačevanje, boste preusmerjeni na spletno stran dajalca kredita, kjer boste morali posredovati podatke, ki so potrebni za obdelavo v zvezi z odobritvijo kredita. Upravljavec osebnih podatkov je podjetje Leanpay d.o.o., Ljubljana, do teh podatkov pa podjetje FEYDOM HOME d.o.o. ne dostopa. 

Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete tukaj.
 

  1. Reševanje sporov

Za pogodbe, sklenjene na podlagi teh splošnih pogojev se uporablja pravo države sedeža prodajalca ob izključitvi veljavnosti Konvencije Združenih narodov o mednarodni prodaji blaga. Za vse spore, ki so v zvezi ali izhajajo iz teh splošnih pogojev ali na njihovi podlagi sklenjenih pogodb, so mednarodno in krajevno pristojna sodišča v kraju sedeža prodajalca. Reševanje morebitnih sporov s prodajalcem je na izvensodni način možen na podlagi Zakona o alternativnem reševanju sodnih sporov. 

Delna neveljavnost posameznih določb teh splošnih pogojev ali na njihovi podlagi sklenjenih pogodb nima vpliva na veljavnost drugih določb. Neveljavne določbe je potrebno razlagati in pravno praznino, nastalo zaradi njihove neveljavnosti, zapolniti na način, ki je najbliže njihovemu prvotnemu ekonomskemu smotru.
 

  1. Pravno obvestilo

Spletna trgovina FEYDOM in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja družbe. 

Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani feydom.si Splošni pogoji stopijo v veljavo z dnem 01.03.2024 in se uporabljajo do njihove spremembe. 

Osnovni podatki o podjetju 

FEYDOM HOME d.o.o., Avstrijska ulica 3, 1000 Ljubljana. 

ID za DDV: SI96005742 

Matična številka: 6685632459 

Kontaktni podatki: info@feydom.si ali +386 40 602 676 

Poslovni račun IBAN SI56 0400 0027 8934 984   (odprt pri OTP Banka d.d.)
 

Pomoč in informacije
 

Za pomoč in dodatne informacije je kupcu na voljo e-naslov info@feydom.si 

Veljavnost splošnih pogojev 

Splošna določila Spletne trgovine feydom.si pričnejo veljati z dnem 01.10.2024 

Prijava uporabnika
Ali še nimate uporabniškega računa? Registracija
Registracija uporabnika

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our pravilnik o zasebnosti.

Ali že imate uporabniški račun? Prijava
Povzetek naročila

V košarici ni izdelkov.