Prosimo, da natančno preberete ta pravilnik.
Namen pravilnika o garancijskih zahtevkih FEYDOM je zagotoviti, da so vsi zahtevki, izdani za izdelke, ki spadajo v garancijsko obdobje, pravilno ovrednoteni in obravnavani. Ta pravilnik je zasnovan tako, da vodi vse poslovne partnerje in končne kupce v tem procesu.
FEYDOM se zavezuje, da se bo hitro odzval na vse morebitne zahtevke in da bo obravnaval vse težave, ki se lahko pojavijo med proizvodnim procesom. Vse sedežne garniture FEYDOM imajo zakonsko predpisano garancijo in garancijo proizvajalca.
Naše garancije so zasnovane tako, da zagotavljajo, da proizvajalec odpravi vse proizvodne napake, ki se lahko opazijo v garancijski dobi vašega kavča, da zagotovimo, da prejmete izdelek, ki je bil prvotno opisan. Garancije ne zajemajo redne obrabe, do katere lahko pride pri splošni ali intenzivni uporabi kavča.
Če želite zahtevati servis v okviru garancije proizvajalca, sledite navodilom, ki so navedena spodaj.
Splošne informacije o garanciji in izjeme
Za zahtevo po servisu/poškodbi v okviru te garancije se mora kupec obrniti na prodajalca, pri katerem je izdelek kupil. Zahtevi je potrebno priložiti nakupni dokument (račun), iz katerega so jasno razvidni naziv prodajalca, datum nakupa in podatki o izdelku. V okviru te garancije je mogoče pridobiti servis, če ima kupljeni izdelek napako, ki jo je mogoče pripisati proizvajalcu. Proizvajalec ne nudi nobenih drugih jamstev razen tistih, navedenih v tem dokumentu, vaše zakonske pravice v skladu z ustreznimi obveznimi pravnimi predpisi niso prizadete in jih lahko nemoteno uveljavljate.
FEYDOM sedežne garniture imajo zelo natančna navodila za uporabo, vzdrževanje in čiščenje. Pri čiščenju, sestavljanju ali vzdrževanju sedežne garniture morate prebrati in upoštevati ta navodila, da se izognete razveljavitvi garancije, saj garancija ne krije škode, ki je nastala zaradi nepravilne nege ali uporabe. Uporaba kakršnih koli poprodajnih izdelkov za nego ali čiščenje, ki jih FEYDOM izrecno ne odobri, izniči našo garancijo in prenese dolžnost skrbnega ravnanja in stroškov popravil na dobavitelja čistil.
Za garancijo proizvajalca veljajo naslednji pogoji:
Za garancijo proizvajalca veljajo naslednje izjeme:
FEYDOM si pridržuje pravico, da zavrne odgovornost za kateri koli dostavljeni artikel, ki je poškodovan izven proizvodnega procesa, npr. prevoz in uporaba strank. Za ovrednotenje zahtevkov, ki niso zajeti v garanciji proizvajalca, je odgovoren prodajalec, pri katerem je bil izdelek kupljen. Če prodajalec na zahtevo kupca odpošlje prodane izdelke v drug kraj, ki ni prvotno dogovorjen kraj prevzema ali dostave, preide tveganje na kupca takoj, ko prodajalec izdelke izroči špediterju, prevozniku ali drugi osebi ali organu določenemu za izvedbo pošiljanja ali dostave pošiljke. Pri osebnem prevzemu je kupec dolžan izdelek pregledati za očitne napake in za morebitno škodo, ki nastane zaradi rokovanja in transporta izdelka v lastni režiji, odgovarja sam.
Normalna obraba:
Upoštevajte, da se naslednje šteje za normalno in se lahko pojavi kot posledica normalne in naravne uporabe, zato te spremembe kot take niso zajete v naši garanciji:
Garancija na izdelke
Garancija proizvajalca za izdelke FEYDOM velja od dneva dobave izdelka. FEYDOM ne bo sprejel vračil škode pri tovoru in prikrite škode, ki ni prijavljena na kraju samem in s prevozniki ter zabeležena in podpisana na uradnem dokumentu za dostavo takoj ob raztovarjanju (kot je dobavnica, CMR itd.) ali v roku 8 dni po prejemu blaga za manjkajoče dele in poškodbe, ki niso bile vidne ob raztovarjanju izdelkov. Če govorimo o dostavi izdelka vključno z vnosom v stanovanje in montažo izdelka, je potrebno manjkajoče dele in očitne napake na licu mesta ob dostavi in montaži sporočiti pooblaščeni osebi, ki izvaja tovrstni servis, in to evidentirati takoj na računu in dobavnici, ki služita kot dokazilo in sta potrebna za dokazovanje napake v postopku in na izdelku. Vse kose pregledamo pred zavijanjem in pošiljanjem.
Vse reklamacije morajo biti opremljene s fotografskimi ali video dokazi, ki podpirajo strankino reklamacijo. V vizualnih medijih morajo biti vsi izdelki, njihove ustrezne embalažne škatle in napake jasno vidni in imeti ustrezen podroben pisni opis.
Prodajalec je odgovoren za pravilno identifikacijo elementa, ki je predmet reklamacije s strani kupca ob sprejemu reklamacije, zato je kupec dolžan prodajalcu zagotoviti pravilne informacije in dostop do informacij. Če prodajalec artikel, ki ga je poslal kupcu, napačno identificira zaradi zavajajočih in napačno podanih informacij kupca in/ali ker kupec ni omogočil prodajalcu možnosti da pravilno identificira element/izdelek in kupec ponovno vloži reklamacijo, je dolžan povrniti vse stroške te reklamacije.
Leseni okvirji FEYDOM so zaščiteni pred tovarniškimi napakami pri izdelavi za obdobje 2 leti. To velja pod pogojem, da okvara ni posledica neobičajne uporabe, nepravilne uporabe ali namerne poškodbe in se nanaša le na notranjo leseno strukturo, vzmeti, peno, šive (ne pa na prevleke ali tkanino), blazine (vendar le na izdelavo, ne na prevleko, polnilo ali tkanino samo) in oblazinjenje.
Za vse naše izdelke velja standardna 2-letna garancija, ki jo pridobite z nakupom izdelka. Našim cenjenim kupcem pa ponujamo posebno priložnost za podaljšanje garancije notranje strukture in lesene konstrukcije. Če kupec po opravljeni dostavi izpolni pogoj, da odda mnenje o izdelku in/ali storitvi ter doda sliko izdelka(v skladu z zahtevami in pogoji, objavljenimi in na vpogled na tej povezavi: politika objave mnenj ), se garancija podaljša za dodatna 3 leta. Ta podaljšana garancija velja izključno za notranjo strukturo sedežne garniture (tj. notranjo leseno strukturo, vzmeti, peno, šive (ne pa na prevleke ali tkanino), kar zagotavlja dodatno varnost in zadovoljstvo pri uporabi naših izdelkov. Ko je ta pogoj izpolnjen, se pisno potrdi iz strani podjetja FEYDOM HOME d.o.o., v ta namen pa stranka prejme dodatno pisno potrjeno garancijo po pošti ali osebno. Dodatna 3 (tri) letna garancija je veljavna in jo lahko kupec uveljavlja izključno samo ob predložitvi pisnega in potrjenega certifikata izdanega iz strani podjetja FEYDOM, skupaj z potrdilom o nakupu (računom).
Prevleke, blago, polnila za blazine in sedežne vreče so zavarovane za proizvodne napake in napake v materialu za obdobje 2 let, pod pogojem, da okvara ni posledica normalne obrabe ali naravnih značilnosti uporabljenega materiala.
Za vse ostale dele vašega kavča velja naša 2-letna garancija. Garancija pokriva samo proizvodne napake in ne običajne obrabe, naravnih lastnosti predmetov ali predmetov, ki so bili zlorabljeni ali z neobičajnim ali nepravilnim ravnanjem.
Zajeti deli vključujejo:
Pri uporabi katerega koli mehanizma za spajanje ali pripenjanje je potrebna previdnost. Ne priporočamo rednega odstranjevanja sponk. Vse zadrge so namenjene samo za oblazinjenje in jih ni priporočljivo odstranjevati. Če jih želite odstraniti, je potrebna velika previdnost, saj se zadrge zlahka zlomijo, če z njimi ne ravnate pravilno. Zadrge iz tega razloga niso zajete v garanciji.
Priporočamo, da preberete naša podrobna navodila za vzdrževanje in montažo, da boste lahko kar najbolje izkoristili svoj kavč.
Proizvajalci tkanin za oblazinjenje ne jamčijo in ne prevzemajo odgovornosti za barvno obstojnost tkanin, obrabne lastnosti ali razlike v barvnih serijah. FEYDOM zato ne daje nobenih jamstev, izrecnih ali implicitnih, glede svojih tkanin. Ne pokrivamo uporabe obdelave, odporne na umazanijo in zunanje vplive. Nekatere značilnosti naredijo tkanino edinstveno, kot so barvne variacije, naravne tkanine in črtasti dizajni. Te lastnosti se ne štejejo za napake na tkanini.
Postopki zahtevkov:
FEYDOM si pridržuje naslednje pravice:
V okoliščinah, ko je potrebno popravilo, zamenjava ali vračilo denarja, bo FEYDOM določil ustrezen prispevek vlagatelja zahtevka glede na to, kako dolgo je vlagatelj imel izdelek in kako je bil izdelek uporabljen v življenjski dobi.
Kadar FEYDOM po lastni presoji v skladu z garancijsko politiko proizvajalca in garancijo za tkanine določi, da je ustrezno pravno sredstvo popravilo blaga in možnost popravila ali zamenjava izdelkov z ali brez zahteve za vračilo, če popravilo ni izvedljiva možnost (npr. predraga), si bo prizadeval to storiti v razumnem časovnem okviru.
Ko bo zahtevek odobren in obdelan, bo zahtevek zaključen in nadaljnja rešitev ne bo zagotovljena. Če se stranke na ponudbo ne odzovejo v 30 koledarskih dneh od datuma ponudbe, bo zahtevek zaključen in ponudba ne bo več veljavna.
Zato se lahko zahtevek zaključi zaradi katerega koli od naslednjih razlogov:
FEYDOM lahko zahtevek zavrne zaradi katerega koli od naslednjih razlogov:
Pri prodaji izdelkov FEYDOM poslovnim strankam je garancijska doba, ki temelji na splošnih pogojih prodajalca, 2 leti. Podjetja morajo blago pregledati neposredno ob trenutku ‘prenosa tveganja’ (prejem blaga – ob dostavi), da takoj in brez odlašanja potrdijo napake. Skrite napake je treba obvestiti takoj po odkritju. Če se napake odkrijejo po prejemu blaga, mora poslovni kupec dokazati, da je napaka obstajala že v času ‘prenosa tveganja’.
UGODNOSTI, KI JIH ZAGOTAVLJA GARANCIJA PROIZVAJALCA, SO DODATNE K VAŠIM ZAKONSKIM PRAVICAM IZ JAMSTVA IN PRAVNIM SREDSTVOM V SKLADU Z ZAKONI IN PREDPISI O VARSTVU POTROŠNIKOV, KI VELJAJO V DRŽAVI NAKUPA – ZAKONSKE PRAVICE NISO NA NOBEN NAČIN OMEJENE. POSEBNE PRAVICE POTROŠNIKOV, KI JIH VARUJE TA GARANCIJA, SE LAHKO RAZLIKUJEJO OD DRŽAVE DO DRŽAVE.”